Saturday, September 18, 2010

SEPTEMBER KU...

ASALAMUAILAIKUM,First,selamat ari raye aidilfitri,maaf zahir dan batin kpd saim2 aku dan para2 blogger sekalian.. kali ni ak kasi share entry ak ni,yg lain ak private kan sebab ade mengaibkan org dan pihak tertentu, nanti ISA mari kidnap ak lak..hu3 Dalam beberape hari ni awek aku dah lain sikit,dalam perjalanan berubah kejap suka kejap tak,pastu msg pun selalu tergantung.selalu buat aku fikir bukan2,tension pun ade.aku selalu rase macam ada something dengan awek aku ni,tapi malas nak fikir kekadang fikir juga.
Adoi!!! tapi kalau betul la apa yg aku fikir ni betul terjadi aku kena la stand by..  ,kadang2 aku rasa aku nak je lepaskan awek aku ni,yela lagi pun dia jauh dari aku,apa jadi,apa yang dia buat bukannye aku tahu kan,perempuan ni mudah goyah susah nak cari yang ada pegangan dan setia,aku rasa aku dah buat yang terbaik ah untuk jadi teman dia,tapi kalau dia dah jumpa orang yang lagi baik dari aku,aku tumpang gembira la walaupun sakit hati ye tak? takKan nak cool je sepanjang mase..hahaha kalu lah si dia bace entry aku ni,"Abg mtk maaf kalu ade silap gn syg,abg ni xpandai nak romantik2,nak berkate2,nak bermulut manis,tpi abg ikhlas nak syg.. ku ingin kau tau,ku mcintai mu,ku ingin kau tau,ku mnyayangi mu,walau ape pn diri ku...  ku tggu, kau ku tggu,ku nanti,kau ku nanti.. bt sampai akhir hayat ku ini,.. im wanna be your maker happy,im wanna be your maker smile.. aku hanyalah insan biase,yg xpernah luput dari rase cinta.."  Biarlah apa yang jadi akan datang aku tempuh jugak la walaupun sakit nak terima,aku akan anggap ni 1 dari diari hidup aku kan...ha3 jiwang gak aku,bdak2 skinhead bce entry aku ni xke kene gelak di diorg..ha3 tpi ade aku kisah...pergi mampus..ha3

3 comments:

  1. wane jiwang ngat tue no..haha..frust bercinte k?

    ReplyDelete
  2. ha3.. bkn cik,luahan perasaan je.. ha3... ade aku kisah..ha3 cik,ak tag bju fred gn bensherman ke mu or,kite beli nok dok??

    ReplyDelete